Beneficii membri

Participare exclusiva si gratuita la ANIS Meet-ups: sesiuni de informare si discutii pe teme de actualitate si interes organizate impreuna cu cei mai buni specialisti din domeniu. ANIS Meet-ups sunt destinate pentru a ajuta companiile membre in activitatea lor.Temele abordate le gasiti aici

Membrii ANIS beneficiaza gratuit de studii si materiale de informare din diverse domenii: studii anuale ale industriei IT, studii privind forta de munca, studii din zone variate de tehnologie, best practices.

Lunar transmitem informari privind modificari ale cadrului legislativ national si european si documente legislative in dezbatere la nivelul Consiliului European.

Prin legaturile stranse pe care le intretinem cu Camere de Comert, Ambasade, alte asociatii europene si prin vizibilitatea pe care ne-am creat-o, periodic trimitem catre membrii nostri oportunitati de parteneriate, anunturi privind proiecte de tehnologie ce urmeaza a fi realizate si sa generam business leads pentru comunitatea nostra. Aceste informatii sunt distribuite nediferentiat catre toti membrii nostri.

Promovare gratuita a companiilor membre si a proiectele lor prin canalele social media ale asociatiei, pe website-ul asociatiei si in comunicarile lunare transmise catre comunitate.

Participarea gratuita la evenimentele organizate de noi, Gala ANIS si Gala Burse ANIS prin care cream un cadru in care membrii nostri se intalnesc cu reprezentanti ai mediului academic, politic si administrativ si pot genera impreuna proiecte viitoare comune.

Membrii ANIS beneficiaza de 10% discount la cursurile si examenele ISTQB organizate de asociatie.

Discounturi intre 10% si 50% la achizitionarea studiilor salariale si de beneficii „IT&C Dashboard” realizat de Cteq si „Studiul de Remunerare Totala pentru Romania” realizat de Mercer Romania.

10% discount pentru participarea la cursurile organizate de Luxoft

10% discount la inscrierea in competitia de iahting „Regatta IT”

15% discount pentru participarea la evenimentele organizate de catre The Diplomat

Intre 15% si 30% discount + invitatii gratuite pentru participarea la conferinte si evenimente partenere.

Valoare cotizatie

Info aderare

Orice persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul IT, poate deveni membru ANIS in urma completarii formularului de adeziune si a achitarii cotizatiei in cuantumul stabilit.

Prin semnarea formularului de adeziune la ANIS, companiile isi asuma prevederile Statutului, ale Codului de etica ale asociatiei si ale Regulamentului de Concurenta si se angajeaza implicit sa le respecte. Cotizatia de membru este stabilita în functie de o grila ce are ca termen de referinta cifra de afaceri generata de fiecare companie. Sumele platite catre ANIS sub forma de cotizatii anuale sunt cheltuieli deductibile la calculul impozitului pe profit, in baza legii patronatelor si in conformitate cu Art. 21, alin. 2) lit. m) din Codul Fiscal.

Va rugam sa specificati aceasta prevedere departamentului dvs. financiar-contabil la adeziune.

Documente

Documentele necesare pot fi accesate mai jos:

Membri

Stiri despre membri

29/04/2020

Compania romaneasca DocProcess deschide birou la Paris. Digitalizeaza companiile

DocProcess, o companie antreprenorială românească specializată în dezvoltarea de soluții digitale pentru automatizarea proceselor de business, inaugurează un birou comercial la Paris.

27/04/2020 start-up.ro

Finqware selectat de Acceleraratorul BCR-InnovX pentru 2020

Din peste 106 aplicanți, au fost selectate 28 de companii in programele de incubare din Iasi, Cluj și Bucuresti, iar in urma selectiei finale 14 startup-uri vor incepe programul de accelerare ce va dura sase saptamani. Finqware se afla printre finalisti, compania dezvolta infrastructura tehnologica si produse menite sa sustina Open Banking.

14/04/2020 softech

”Cluj-Napoca Custom Software Development Market Report” realizat de Softech

Unul din unsprezece angajați lucrează în sectorul IT in Cluj-Napoca. Cel mai recent studiu lansat pentru piața IT din Cluj-Napoca, realizat de Softech, arata ca exista 1235 de companii IT in Cluj-Napoca, care angajeaza aproximativ 14.000 de persoane - adica echivalentul a 8,7% din totalul angajatilor orasului.

22/04/2020 Hotnews

Tremend a dezvoltat o platforma care sprijina companiile sa inroleze clienti noi prin interactiunea online, la distanta

Pentru companiile care doresc digitalizarea fluxurilor de vanzare si migrarea de la canalele clasice catre cele self-service, complet automatizate, Tremend a lansat TORP, platforma CX de digital onboarding. Prin intermediul acesteia, utilizatorul poate sa se inroleze singur, folosind fluxuri de aplicare simple si bine definite, pentru a solicita un produs sau serviciu digital.

13/04/2020 Innobyte

Innobyte se alatura luptei pentru stoparea pandemiei COVID-19

In contextul actual, al pandemiei COVID-19, Innobyte se adreseaza detinatorilor de magazine online dezvoltate pe platforma Magento 2 si ii incurajeaza sa ofere posibilitatea clientilor sa plateasca online, cu cardul, prin integrarea modulului de plata online PayU, dezvoltat de Innobyte in parteneriat cu PayU. Pentru fiecare modul vandut, Innobyte va dona 50 Euro Asociatiei Magic. Sumele stranse sunt destinate dotarii spitalelor cu materiale de protectie, consumabile si echipamente de spital necesare.

09/04/2020 start-up.ro

Zitec lanseaza modulul Formulare electronice in aplicatia Regista

In contextul in care prin OUG 38/2020, toate autoritatile si institutiile publice trebuie sa puna la dispozitia cetatenilor portaluri online in vederea primirii documentelor electronice, Zitec, lider pe piata de IT & digital marketing din Romania, anunta lansarea modulului Formulare electronice in cadrul aplicatiei Regista. Noul modul permite completarea si trimiterea online a cererilor necesare pentru eliberarea de certificate, autorizatii si alte documente emise de institutiile publice.

Parteneri strategici

Companii afiliate

Organizatii partenere