Beneficii membri
Participare exclusiva si gratuita la ANIS Meet-ups: sesiuni de informare si discutii pe teme de actualitate si interes organizate impreuna cu cei mai buni specialisti din domeniu. ANIS Meet-ups sunt destinate pentru a ajuta companiile membre in activitatea lor.
In ultima perioada, temele abordate au fost:
- Fiscalitate si Beneficiile Acordate Angajatilor – in colaborare cu Deloitte Romania;
- M&A – oportunitate sau provocare – in colaborare cu Noerr Romania;
- Cum putem vinde software cu ajutorul unui contract de software Escrow, in colaborare cu bpv Grigorescu Stefanica;
- Provocarile internship-ului, in colaborare cu Stagii pe Bune si bpv Grigorescu Stefanica;
- De la UX la EX – Cum crestem engagementul echipei si retentia talentelor? – idei si aspecte practice, in colaborare cu Up Romania – in Bucuresti si Iasi.
- Biroul viitorului – loc pentru munca sau loc pentru oameni, in colaborare cu Colliers Romania
- Compensation and Benefits Trends in High Tech Industry 2019 – in colaborare cu Mercer Romania, organizat in Bucuresti si Cluj.
- Understanding the Path to Digital Maturity – in colaborare cu Google Romania
- Internationalizarea afacerii si lucrul cu echipe transfrontaliere – o perspectiva fiscala – in colaborare cu Deloitte Romania;
Membrii ANIS beneficiaza gratuit de studii si materiale de informare din diverse domenii: studii anuale ale industriei IT, studii privind forta de munca, studii din zone variate de tehnologie, best practices.
Lunar transmitem informari privind modificari ale cadrului legislativ national si european si documente legislative in dezbatere la nivelul Consiliului European.
Prin legaturile stranse pe care le intretinem cu Camere de Comert, Ambasade, alte asociatii europene si prin vizibilitatea pe care ne-am creat-o, periodic trimitem catre membrii nostri oportunitati de parteneriate, anunturi privind proiecte de tehnologie ce urmeaza a fi realizate si sa generam business leads pentru comunitatea nostra. Aceste informatii sunt distribuite nediferentiat catre toti membrii nostri.
Prin buna colaborare cu guvernul organizam misiuni economice in strainatate cu scopul promovarii companiilor membre si al incheierii de relatii comerciale. Cheltuielile membrilor ANIS participanti sunt suportate in cuantum de 50% de ministerele implicate in proiect.
Promovare gratuita a companiilor membre si a proiectele lor prin canalele social media ale asociatiei, pe website-ul asociatiei si in comunicarile lunare transmise catre comunitate.
Participarea gratuita la evenimentele organizate de noi, Gala ANIS si Gala Burse ANIS prin care creeam un cadru in care membrii nostri se intalnesc cu reprezentanti ai mediului academic, politic si administrativ si pot genera impreuna proiecte viitoare comune.
Membrii ANIS beneficiaza de 10% discount la cursurile si examenele ISTQB organizate de asociatie.
Obtinerea cu titlu gratuit a studiului trimestrial privind evolutia salariilor si a beneficiilor din industria IT “HR Barometer” realizat de PwC Romania. Gratuitatea se ofera doar companiilor participante la studiu.
Discounturi intre 10% si 50% la achizitionarea studiilor salariale si de beneficii “IT&C Dashboard” realizat de Cteq si “Studiul de Remunerare Totala pentru Romania” realizat de Mercer Romania. “HR Barometer – Compensation Report” realizat PwC este oferit gratuit companiilor membre care participa la studiu.
10% discount pentru participarea la cursurile organizate de Luxoft
10% discount la inscrierea in competitia de iahting “Regatta IT”
15% discount pentru participarea la evenimentele organizate de catre The Diplomat
Intre 15% si 30% discount + invitatii gratuite pentru participarea la conferintele si evenimente partenere: How to Web, iCEE.fest, Business Days, Bucharest Technology Week, Hive Global Leadership Program, SEETEST, Banking 4.0, GPeC Summit etc.
Valoare cotizata
Info aderare
Orice persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul IT, poate deveni membru ANIS in urma completarii formularului de adeziune si a achitarii cotizatiei in cuantumul stabilit.
Prin semnarea formularului de adeziune la ANIS, companiile isi asuma prevederile Statutului, ale Codului de etica ale asociatiei si ale Regulamentului de Concurenta si se angajeaza implicit sa le respecte. Cotizatia de membru este stabilita în functie de o grila ce are ca termen de referinta cifra de afaceri generata de fiecare companie. Sumele platite catre ANIS sub forma de cotizatii anuale sunt cheltuieli deductibile la calculul impozitului pe profit, in baza legii patronatelor si in conformitate cu Art. 21, alin. 2) lit. m) din Codul Fiscal.
Va rugam sa specificati aceasta prevedere departamentului dvs. financiar-contabil la adeziune.
perfect replica watchesDocumente
Documentele necesare pot fi accesate mai jos:
Membri
Stiri despre membri
Lucian Maican, Director General Systematic: “Fiecare linie de cod pe care o scriem ajuta la salvarea sau la cresterea calitatii vietii.”
Systematic este un producator international de software cu capital danez. Centrul de dezvoltare din Romania si-a inceput activitatea in ianuarie 2017 si are in prezent o comunitate de peste 120 de angajati ce lucreaza la proiecte in domeniul educatiei, sanatatii si apararii.

Romanii de la Tremend, furnizor major de digitalizare pentru Comisia Europeana
Firma romaneasca Tremend, care a intrat de patru ori consecutiv in clasamentul FT 1000 al celor mai dinamici jucatori din Europa, a devenit un furnizor major de servicii informatice pentru Comisia Europeana si alte institutii europene, sustinandu-le in procesul de digitalizare si inovare in domenii precum educatie, guvernare publica, comunicare cu cetatenii.

Innobyte estimeaza o cifra de afaceri de 1,75 milioane de euro si EBITDA de 400.000 de euro in 2020
Innobyte, companie romaneasca de dezvoltare software specializata in e-Commerce, estimeaza ca va incheia 2020 cu o cifra de afaceri de 1,75 milioane de euro, o crestere de 50% fata de anul precedent.

Ai un business de tehnologie? eMAG vrea sa investeasca in compania ta
eMAG lanseaza programul de investitii eMAG Ventures pentru companii de tehnologie care aduc inovatii in produse si servicii adresate direct sau indirect clientilor finali.

Furnizorul de servicii si solutii software Counsel Group Frankfurt investeste 300.000 de euro intr-un birou in Abu Dhabi
Counsel Group Frankfurt (CGF), companie specializata in furnizarea de servicii si solutii software cu afaceri de aproape 3 mil. euro anul trecut, care detine la nivel national birouri in Bucuresti, Timisoara, Brasov si Iasi, si are prezenta si in Germania, Ucraina si America, isi continuă extinderea pe plan international, investind aproximativ 300.000 de euro intr-un birou in Masdar City, Abu Dhabi, Emiratele Arabe Unite.

FintechOS organizeaza FinVision, un eveniment virtual dedicat inovatiei din industria financiara
FintechOS, furnizor global de tehnologie pentru domeniul financiar-bancar, va organiza in perioada 17-19 noiembrie un eveniment virtual dedicat inovatiei din industria financiara – FinVision. Lideri si practicieni cu reputatie din domeniul bancar si al asigurarilor vor pune reflectorul pe provocarile actuale, precum si pe solutiile de succes identificate in migrarea afacerilor catre mediul digital in acest an turbulent.

Bento devine HP Enterprise Silver Partner – competenta Solution Provider
Bento, companie specializata in dezvoltarea software si in livrarea de servicii de infrastructura IT & Cloud, cu o experienta de peste 16 ani pe piata IT din Romania, a anuntat dobandirea certificarii HP Enterprise Silver Partner competenta Solution Provider.

Orange invita elevii pasionati de animatii si povesti cu eroi sa le creeze chiar ei la o noua editie a programului SuperCoders
Orange Romania lansează cea de-a șaptea editie a SuperCoders, program de educatie digitala in care copiii cu varste între 10 si 14 ani din toata tara invata gratuit notiuni de programare in Caravana SuperCoders, pe care le pun ulterior in practica pentru a castiga premii in Concursul național.

Zitec lanseaza aplicatia de resurse umane Mirro.io la nivel international
Zitec anunta lansarea la nivel international a Mirro.io, aplicatie completa de management al performantei resurselor umane si cel de-al doilea produs propriu al companiei, prin listarea pe Product Hunt, una dintre cele mai mari platforme internationale de resurse pentru industria IT.

DocProcess lanseaza noua pozitionare de brand ca parte a planului de expansiune la nivel global
DocProcess, o companie romaneasca de tehnologie cu o reprezentare puternica la nivel international, lanseaza o noua pozitionare de brand si o noua identitate vizuala ca parte a efortului de extindere a serviciilor la nivel global. Cu o prezenta comerciala in Romania, Franta, Belgia si Luxemburg, DocProcess se pregatește pentru noua etapa de expansiune, in care isi propune sa traverseze Europa si sa atraga noi clienti din Statele Unite ale Americii si regiunea Asia-Pacific.
