Beneficii membri

Participare exclusiva si gratuita la ANIS Meet-ups: sesiuni de informare si discutii pe teme de actualitate si interes organizate impreuna cu cei mai buni specialisti din domeniu. ANIS Meet-ups sunt destinate pentru a ajuta companiile membre in activitatea lor.

In ultima perioada, temele abordate au fost:

  • Fiscalitate si Beneficiile Acordate Angajatilor – in colaborare cu Deloitte Romania;
  • M&A – oportunitate sau provocare – in colaborare cu Noerr Romania;
  • Cum putem vinde software cu ajutorul unui contract de software Escrow, in colaborare cu bpv Grigorescu Stefanica;
  • Provocarile internship-ului, in colaborare cu Stagii pe Bune si bpv Grigorescu Stefanica;
  • De la UX la EX – Cum crestem engagementul echipei si retentia talentelor? – idei si aspecte practice, in colaborare cu Up Romania – in Bucuresti si Iasi.
  • Biroul viitorului – loc pentru munca sau loc pentru oameni, in colaborare cu Colliers Romania
  • Compensation and Benefits Trends in High Tech Industry 2019 – in colaborare cu Mercer Romania, organizat in Bucuresti si Cluj.
  • Understanding the Path to Digital Maturity – in colaborare cu Google Romania
  • Internationalizarea afacerii si lucrul cu echipe transfrontaliere – o perspectiva fiscala – in colaborare cu Deloitte Romania;

Membrii ANIS beneficiaza gratuit de studii si materiale de informare din diverse domenii: studii anuale ale industriei IT, studii privind forta de munca, studii din zone variate de tehnologie, best practices.

Lunar transmitem informari privind modificari ale cadrului legislativ national si european si documente legislative in dezbatere la nivelul Consiliului European.

 

 

Prin legaturile stranse pe care le intretinem cu Camere de Comert, Ambasade, alte asociatii europene si prin vizibilitatea pe care ne-am creat-o, periodic trimitem catre membrii nostri oportunitati de parteneriate, anunturi privind proiecte de tehnologie ce urmeaza a fi realizate si sa generam business leads pentru comunitatea nostra. Aceste informatii sunt distribuite nediferentiat catre toti membrii nostri.

Prin buna colaborare cu guvernul organizam misiuni economice in strainatate cu scopul promovarii companiilor membre si al incheierii de relatii comerciale. Cheltuielile membrilor ANIS participanti sunt suportate in cuantum de 50% de ministerele implicate in proiect.

Promovare gratuita a companiilor membre si a proiectele lor prin canalele social media ale asociatiei, pe website-ul asociatiei si in comunicarile lunare transmise catre comunitate.

Participarea gratuita la evenimentele organizate de noi, Gala ANIS si Gala Burse ANIS prin care creeam un cadru in care membrii nostri se intalnesc cu reprezentanti ai mediului academic, politic si administrativ si pot genera impreuna proiecte viitoare comune.

Membrii ANIS beneficiaza de 10% discount la cursurile si examenele ISTQB organizate de asociatie.

Obtinerea cu titlu gratuit a studiului trimestrial privind evolutia salariilor si a beneficiilor din industria IT “HR Barometer” realizat de PwC Romania. Gratuitatea se ofera doar companiilor participante la studiu.

Discounturi intre 10% si 50% la achizitionarea studiilor salariale si de beneficii “IT&C Dashboard” realizat de Cteq si “Studiul de Remunerare Totala pentru Romania” realizat de Mercer Romania. “HR Barometer – Compensation Report” realizat PwC este oferit gratuit companiilor membre care participa la studiu.

10% discount pentru participarea la cursurile organizate de Luxoft

10% discount la inscrierea in competitia de iahting “Regatta IT”

15% discount pentru participarea la evenimentele organizate de catre The Diplomat

Intre 15% si 30% discount + invitatii gratuite pentru participarea la conferintele si evenimente partenere: How to Web, iCEE.fest, Business Days, Bucharest Technology Week, Hive Global Leadership Program, SEETEST, Banking 4.0, GPeC Summit etc.

Valoare cotizata

Info aderare

Orice persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul IT, poate deveni membru ANIS in urma completarii formularului de adeziune si a achitarii cotizatiei in cuantumul stabilit.

Prin semnarea formularului de adeziune la ANIS, companiile isi asuma prevederile Statutului, ale Codului de etica ale asociatiei si ale Regulamentului de Concurenta si se angajeaza implicit sa le respecte. Cotizatia de membru este stabilita în functie de o grila ce are ca termen de referinta cifra de afaceri generata de fiecare companie. Sumele platite catre ANIS sub forma de cotizatii anuale sunt cheltuieli deductibile la calculul impozitului pe profit, in baza legii patronatelor si in conformitate cu Art. 21, alin. 2) lit. m) din Codul Fiscal.

Va rugam sa specificati aceasta prevedere departamentului dvs. financiar-contabil la adeziune.

perfect replica watches

Documente

Documentele necesare pot fi accesate mai jos:

Membri

Stiri despre membri

25/05/2020 Forbes Romania

Liudmila Climoc (Orange): „Digitalizarea este una dintre marile oportunități, care poate deschide un nou drum pentru România”

România are un atu important pe care este păcat să nu îl capitalizăm: o infrastructură excelentă de telecomunicații. Prin urmare, digitalizarea este una dintre marile oportunități, care poate deschide un nou drum pentru România. Cu atât mai mult cu cât suntem abia la jumătatea drumului din punct de vedere al competivității României la nivel european, potrivit celui mai recent raport de țară realizat de Comisia Europeană.

05/05/2020 Forbes Romania

Zitec a fost inclusa de Google Cloud pe lista primilor noua parteneri Recommendations AI din intreaga lume

Incepand cu luna aprilie 2020, Zitec, lider pe piata de IT & digital marketing din Romania, a fost recunoscut oficial de catre Google Cloud drept unul dintre primii parteneri de integrare Recommendations AI la nivel global care pot implementa solutia Google. Astfel, afacerile care activeaza in comertul online pot accesa Recommendations AI prin intermediul Zitec, cu o implementare rapida in mai putin de o luna, solutia urmarind obtinerea de rezultate rapide de crestere a vanzarilor.

30/04/2020 start-up.ro

Qualitance: transformarea digitala in Romania deja nu mai este o fantezie, a devenit o necesitate reala

In momentul izbucnirii pandemiei in Romania, demarau un nou proiect in zona financiara. La sfarsitul lui martie, obligatiunile pe care QUALITANCE le-a emis in decembrie 2019 incepeau sa fie tranzactionate la BVB. Pandemia i-a surprins in timp ce derulau planul de dezvoltare pe care si l-au propus la inceputul anului. Echipa Qualitance merge mai departe, dar asta nu inseamna ca situatia actuala nu i-a luat prin surprindere.

29/04/2020

Compania romaneasca DocProcess deschide birou la Paris. Digitalizeaza companiile

DocProcess, o companie antreprenorială românească specializată în dezvoltarea de soluții digitale pentru automatizarea proceselor de business, inaugurează un birou comercial la Paris.

27/04/2020 start-up.ro

Finqware selectat de Acceleraratorul BCR-InnovX pentru 2020

Din peste 106 aplicanți, au fost selectate 28 de companii in programele de incubare din Iasi, Cluj și Bucuresti, iar in urma selectiei finale 14 startup-uri vor incepe programul de accelerare ce va dura sase saptamani. Finqware se afla printre finalisti, compania dezvolta infrastructura tehnologica si produse menite sa sustina Open Banking.

14/04/2020 softech

”Cluj-Napoca Custom Software Development Market Report” realizat de Softech

Unul din unsprezece angajați lucrează în sectorul IT in Cluj-Napoca. Cel mai recent studiu lansat pentru piața IT din Cluj-Napoca, realizat de Softech, arata ca exista 1235 de companii IT in Cluj-Napoca, care angajeaza aproximativ 14.000 de persoane - adica echivalentul a 8,7% din totalul angajatilor orasului.

22/04/2020 Hotnews

Tremend a dezvoltat o platforma care sprijina companiile sa inroleze clienti noi prin interactiunea online, la distanta

Pentru companiile care doresc digitalizarea fluxurilor de vanzare si migrarea de la canalele clasice catre cele self-service, complet automatizate, Tremend a lansat TORP, platforma CX de digital onboarding. Prin intermediul acesteia, utilizatorul poate sa se inroleze singur, folosind fluxuri de aplicare simple si bine definite, pentru a solicita un produs sau serviciu digital.

13/04/2020 Innobyte

Innobyte se alatura luptei pentru stoparea pandemiei COVID-19

In contextul actual, al pandemiei COVID-19, Innobyte se adreseaza detinatorilor de magazine online dezvoltate pe platforma Magento 2 si ii incurajeaza sa ofere posibilitatea clientilor sa plateasca online, cu cardul, prin integrarea modulului de plata online PayU, dezvoltat de Innobyte in parteneriat cu PayU. Pentru fiecare modul vandut, Innobyte va dona 50 Euro Asociatiei Magic. Sumele stranse sunt destinate dotarii spitalelor cu materiale de protectie, consumabile si echipamente de spital necesare.

09/04/2020 start-up.ro

Zitec lanseaza modulul Formulare electronice in aplicatia Regista

In contextul in care prin OUG 38/2020, toate autoritatile si institutiile publice trebuie sa puna la dispozitia cetatenilor portaluri online in vederea primirii documentelor electronice, Zitec, lider pe piata de IT & digital marketing din Romania, anunta lansarea modulului Formulare electronice in cadrul aplicatiei Regista. Noul modul permite completarea si trimiterea online a cererilor necesare pentru eliberarea de certificate, autorizatii si alte documente emise de institutiile publice.

06/04/2020 Ziarul Financiar

Bitdefender si eMAG impreuna cu Banca Transilvania si Mobexpert lanseaza platforma „Doneaza pentru linia intai”

Banca Transilvania, Mobexpert, Bitdefender si eMAG au lansat o platforma de donatii, numita „Doneaza pentru linia intai”, cu scopul de a ajuta medicii si personalul sanitar, precum si politistii, armata si jandarmii, in contextul pandemiei COVID-19, tinta fiind strangerea a 50 milioane lei pe luna. Cumulat, cele patru companii au donat pana acum 4 milioane de lei. Pana acum au fost contractate peste 40 de milioane de masti, manusi, combinezoane si peste 2 milioane de masti FFP2.

Parteneri strategici